Työkalut

Kasvua valituilla markkinoilla

DNA:n tavoite on kasvaa sekä kuluttaja- että yritysliiketoiminnassa, säilyttää vahva jalansijansa mobiililaajakaistamarkkinassa ja vahvistaa asemaansa alan johtavana tv-toimijana.

Vaativassa markkinassa DNA pyrkii kasvuun selkeän tuotteistuksen, erinomaisen hinta-laatusuhteen ja asiakaskokemuksen sekä kattavan myyntiverkoston avulla. Kasvutavoitteita toteuttaa osaava ja muutosvalmis henkilöstö.

Henkilöstön tukena ovat yhtiön jatkuvasti hiotut prosessit, nopeat verkot ja toimivat järjestelmät sekä erinomainen markkina- ja asiakasymmärrys. Toiminta perustuu DNA:n yrityskulttuuriin, joka syntyy koko henkilöstön jakamista arvoista – nopeudesta, mutkattomuudesta ja rohkeudesta. Arvot näkyvät kaikessa toiminnassa.

DNA:n arvot


Harri JuutilainenMitä nopeus minulle merkitsee?

Harri Juutilainen, yritysmyynnin myyntipäällikkö, Itä- ja Keski-Suomi:

"Tapaamisissa tavoitteeni on tarjota uutta ratkaisua, jolla asiakas voi tehostaa omaa liiketoimintaansa. Asiakkaat arvostavat aidosti myyjää, joka ammattitaitoisena konsulttina auttaa heitä tekemään ostopäätöksen ilman turhia kiertelyjä.

Kun kauppa on tehty ja nimet ovat paperissa, järjestelmien osaaminen auttaa viemään tiedot toimitusputken alkupäähän. Siitä prosessit vievät tiedot vikkelästi kohti käyttöönottoa.

Hyvin palvellulle asiakkaalle jää silloin positiivinen kuva koko ketjusta… sitä on nopeus."

 

 

Vahva mobiili-markkinalla

3G-verkko kattoi 94 % väestöstä

Suomen nopein 3G-verkko*

Verkon modernisointi jatkui

4G-nopeuksien lanseeraus 130 paikkakunnalla

*Omnitelen tutkimus 4.10.2011

 

Johtava tv-toimija

Antenni- ja maksu-tv-liiketoiminta käynnistyi

Kaapeli-tv-markkinan ykkönen yli 40 %:n osuudella

HDTV-verkko kattoi 70 % väestöstä

Suomen laajin kaapeliverkon tv- ja HDTV-kanavatarjonta